18. 5. 2009

Kauza OL9W

Původně jsem se nechtěl k tomuto tématu už vůbec vyjadřovat, nebo budu nařknut opět z toho, že jsem pubescent bez znalostí, co si jen stěžuje, ale nejde mávnout rukou, zůstat v roli statisty a nechat všechno ututlané pod pokličkou. Navíc, když na serveru http://vkvzavody.moravany.com/ je cenzura jako hrom. Nejen, že zmizely reakce hamů, včetně mého, i když pár lidi si ho přečíst stihlo, HI, ale zabránění reagovat i půlce severní Moravy na článek OL9W, jmenovitě bláboly napsané OK2VYG a OK2BDQ, které museli psát v alkoholovém opojení o něčem už vypovídá. Pánové asi mají dobré kontakty... Doporučují mi léčbu, neb jsem dle jejich slov chorý, mám mindráky, nezvládám emoce a jsem hrubý. Co jsou potom oni, když za IC 706 připojí 3KW? Chtělo by se napsat, jediné štěstí, že jsem byl na 70cm a ne na 2m, ale 70cm nebylo o moc lepších. Členové OK2KOG raději vytáhli gril, než se přít na pásmu s arogantním operátorem OL9W a soudě podle reakcí dalších hamů, to jinde nebylo jinak.
Pánové OK2VYG a OK2BDQ si myslí, že tahám na kopec mindráky a emoce, ale to si hrubě protiřečí, když si v zápětí stěžují, že jsem je o stavu špatného signálu neinformoval na pásmu. Stačilo, že jsem slyšel jejich reakci, kde i přes stížnosti jiných, vysílali klidně dál. Prostě, když už, tak přes mrtvoly... Místo, aby se pokorně omluvili a sjednali nápravu, poštvali si proti sobě opravdu půlku Moravy. Nejhorší je, že jako "údajná TOP stanice" dávají špatný příklad dalším, jak se chovat, místo aby šli příkladem, když už se nám nacpali na Radhošť a snaží se nás vyštvat ze závodu. Opravdu si myslíte, že OK2KYZ, OK2KYC, OK2KJT, OK2KOG a další si nechají všechno líbit?
Co říct závěrem... Uvidíme, zdali se podaří sjednat nějaká náprava, protože současný stav je neudržitelný, třeba se pánové z OL9W a OK2KRT nad sebou zamyslí a začnou se chovat, jak mají i když upřímně o tom pochybuju. Už jednou si museli sbalit raneček a jit z TOP koty a myslím, že pomalu nadešel čas, aby se vydali na cestu dál...

OK2POE Petr

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Na http://vkvzavody.moravany.com zadna cenzura není. Netuším kam se příspěvky poděly. Tou dobou jsem byl v TA. Nikdko je nemazal !!!

73 Ondra OK1CDJ